Sociálne siete
- To že nemáte lajky, neznamená, že vás nesledujú
- 3 možnosti ako pozvať prateľov na vašu fanpage na Facebooku
- LinkedIn je tu. Čo teraz?
- Rozmery obrázkov pre sociálne siete – Instagram, Facebook, LinkedIn, …
- 6 krokov ako nastaviť automatické správy na Facebook messenger
- 3 tipy na vhodný čas zverejňovania príspevkov na sociálnych sieťach
- Instagram ako začať
- Hashtag alebo tá mriežka # na Instagrame
- Max 5 instagram profilov na jedno zariadenie
- Iba facebook messenger
- Tip ako mať krajšie písmo na Instagram profile
Vo virtuálnom svete existuje množstvo sociálnych sietí. Niektoré sú viac obľúbené. Ponúknem vám pomôcku ako na obrázky s vybraných sociálnych sietí. Rýchlejšie sa zorientujete a budete si tak lepšie vedieť pripraviť obrázky, ktoré chcete zverejniť.
Možno už viete, že každá zo sociálnych sietí podporuje iné rozmery na profilový alebo príspevkový obrázok. Ponúkam vám malú pomôcku s veľkou hodnotou. Ušetríte si takto veľa času.
Rozmery budem udávať ako šírka krát výška. Poďme na to.
Máte k dipozícií tri druhy fotiek. Profilová fotka, titulná fotka a zdieľaný obrázok. Je dobré poznať správne rozmery. Potom sa vám budú obrázky krásne zobrazovať a nebudú odrezané z niektorej strany.
- profilová fotka – 180 x 180 px
- titulná fotka – 828 x 315 px
- obrázok na zdieľanie 1200 x 717 px
Rovnako ako Facebook aj Twitter používa tri druhy obrázkov.
- profilová fotka alebo logo – 400 x 400 px
- hlavička profilu – 1500 x 500 px
- príspevok – 900 x 450 px (obrázok)
- príspevok – 520 x 254 px (link s obrázkom)
Používame hlavne na zviditeľnenie seba alebo svojej firmy. Je možné ho použiť aj na propagáciu nejakého zaujímavého projektu. Ľudia väčšinou reagujú na obrázky. Je dobré si nechať na nich veľmi záležať aby mali veľkú a jednoznačnú vypovedaciu hodnotu. Príklad: Keď propagujem knihu nebudem tam dávať ako skvele som sa najedla v reštaurácii. Aj keď aj toto by sa dalo použiť. To by sme sa už bavili o skrytej reklame. Len tak leda bolo pohodená kniha na stole. 🙂
Keď ostaneme v kontexte propagácie knihy je dobré dať tam nejaký pekný detail toho čo chcete odprezentovať. To na čo chcete poukázať.
- profilová fotografia 150 x 150 px (instagram ju zobrazuje ako kruh)
- samotný obrázok v príspevku 1080 x 1080 px (užívatelia sú citlivý na kvalitný obsah)
- vertikálna fotka 1080 x 1350 px
- horizontálna fotka 1080 x 566 px
Chcete aby váš pracovný profil na LinkedIn vyzeral viac ako dobre? Nastavte si fotky podľa rozmerov aké akceptuje táto sociálna sieť.
- profilová fotografia alebo logo firmy 400 x 400 px
- pozadie hlavičky profilu 1400 x 425 px
- obrázky na nástenke 646 x 220 px
Sociálnych sietí existuje omnoho viac. Ponúkla som vám tie najviac používané. Verím, že vám rozmery pomôžu aspoň trochu sa zorientovať v spletitej sieti používaných obrázkov.