Písanie
- Poriadne roztočené koleso sa môže ťažšie brzdiť
- Píšte zaujímavo a zároveň ostaňte sami sebou
- Ako prichádzajú nápady
- Nepíšte ako copywriter, píšte pre ľudí
- Zabudnite na všetky tie lákavé veci okolo seba alebo vaša produktivita
- Napísanie kvalitného článku trvá aj celý deň
- Aký je rozdiel medzi hovorovou rečou a písaným textom
- 3 jednoduché tipy na skvelé, krásne a príťažlivé nadpisy
- Menej je oveľa viac
Písanie textov je vraj ťažké. Ja si myslím, že je to presne také aké si to urobíte. Nech je to čokoľvek. Nielen písanie textov. Platí to v každej oblasti života. Nemusíte mi veriť. Verte hlavne sebe. Otestujte jednu vec: Ráno vstante s myšlienkou, že zažijete nádherný deň. Prípadne mi dajte vedieť ako to šlo. A mimochodom, ak vstanete s tým, že deň bude aj tak na nič. Skutočne nečakajte, že bude krásny 🙂
Copywriting – písanie textov
Písanie úspešných a kvalitných obchodných textov nie len pre web. V spojení s profesionálnou optimalizáciou pre vyhľadávače je copywriting kľúčovým prvkom na dosiahnutie úspechu v internetovom podnikaní. Písanie textov hlavne plné kľúčových slov aby sa v tom vyznali vyhľadávače.
Copywriter alebo som to stále ja?
Aj keď nie ste copywriter určite viete napísať pár riadkov k svojej téme či produktu. Klasické obchodné pravidlo hovorí: “Nepredávame produkt či službu. Predávame pocit, emócie, zážitok, …” Mnoho ľudí píše texty tak aby sa zapáčili vyhľadávačom ako je google. Zábudajú však na to aby sa texty páčili a dobre čítali ľuďom. Zatiaľ ľudia sú našťastie stále ľudia a nie roboti, ktorý vyhľadavajú a hodnotia texty len na základe zadaných kľúčových slov.
Aj copywritingový text môže byť napísaný pekne. Tak aby bol príjemný na čítanie a zároveň spĺňal parametre pre vyhľadávače. Pri čítaní takto napísaného článku si to ani nevšimnete a zároveň bude písaný pre vyhľadávače.
Píšem texty pre ľudí. Nie pre robotov.
Pre tých čo nevedia veľmi po anglicky a nehanbia sa to priznať. Copywriter je človek – muž alebo žena. Reklama – pisateľ -> reklamné texty. Nie je odvodené od toho že spisovateľ má copy 🙂