Nepíšte ako copywriter, píšte pre ľudí

Písanie textov je vraj ťažké. Ja si myslím, že je to presne také aké si to urobíte. Nech je to čokoľvek. Nielen písanie textov. Platí to v každej oblasti života. Nemusíte mi veriť. Verte hlavne sebe. Otestujte jednu vec: Ráno vstante s myšlienkou, že zažijete nádherný deň. Prípadne mi dajte vedieť ako to šlo. A mimochodom, ak vstanete s tým, že deň bude aj tak na nič. Skutočne nečakajte, že bude krásny 🙂

Copywriting – písanie textov

Písanie úspešných a kvalitných obchodných textov nie len pre web. V spojení s profesionálnou optimalizáciou pre vyhľadávače je copywriting kľúčovým prvkom na dosiahnutie úspechu v internetovom podnikaní. Písanie textov hlavne plné kľúčových slov aby sa v tom vyznali vyhľadávače. 

texty

Copywriter alebo som to stále ja?

Aj keď nie ste copywriter určite viete napísať pár riadkov k svojej téme či produktu. Klasické obchodné pravidlo hovorí: “Nepredávame produkt či službu. Predávame pocit, emócie, zážitok, …” Mnoho ľudí píše texty tak aby sa zapáčili vyhľadávačom ako je google. Zábudajú však na to aby sa texty páčili a dobre čítali ľuďom. Zatiaľ ľudia sú našťastie stále ľudia a nie roboti, ktorý vyhľadavajú a hodnotia texty len na základe zadaných kľúčových slov. 

Aj copywritingový text môže byť napísaný pekne. Tak aby bol príjemný na čítanie a zároveň spĺňal parametre pre vyhľadávače. Pri čítaní takto napísaného článku si to ani nevšimnete a zároveň bude písaný pre vyhľadávače.

Píšem texty pre ľudí. Nie pre robotov.

Pre tých čo nevedia veľmi po anglicky a nehanbia sa to priznať. Copywriter je človek – muž alebo žena. Reklama – pisateľ -> reklamné texty. Nie je odvodené od toho že spisovateľ má copy 🙂

Layer 1