Píšem blog

Homepage – frontpage – hlavná stránka

Hlavná stránka je práve tá stránka, na ktorej aspoň ja verím najviac záleži. Spraví prvý dojem. Smiete si to predstaviť ako zoznamovanie sa. Ako podanie ruky a povedanie niečo o sebe zatiaľ neznámej osobe. Chcete predsa spraviť dojem. 

Homepage je ako zoznamovanie sa. Na prvom dojme veľmi záleží.

Homepage ako na ňu

Malé písmo rozhodne nerobí dobrý dojem. Nechcete predsta nútiť ľudí kupovať si k čítaniu vášho webu ešte aj lupu. Dajte im ten skvelý pocit, aby sa cítili úžasne a chceli prísť opäť. Jednoducho, keď sa vám zdá, že písmo na vašej stránke je malé tak sa vám to nezná. Je to tak ako to vidíte. Treba ho jednoznačne zväčšiť. 

Webstránka je ako krásne vyzerajúci obchod, kde sa ľudia veľmi radi vrátia.

Krátky a stručný popis o vás alebo spoločnosti môže len pomôcť. Tu dajte všetky tie krásne veci, ktoré vypovedajú o vás alebo o vašej spoločnosti. Ten úžasný firemný slogan, ktorý  povie viac ako tisíc slov. To čo je najdôležitejšie vypichnete do tzv. perexu. Dáte tam to čo považujete za TOP dôležité. To ako chcete aby vás vnímali vaši klienti alebo čitatelia.

homepage 

Skutočne tu postačí vybrať jeden maximálne dva top benefity vašej služby alebo produktu. Nakoľko na homepage máte len 3-5 sekúnd na to aby ste presvedčili čitateľa, že chce pokračovať. Môžno máte pocit, že vy viete všetko o svojom biznise. Je dobré však zabudnúť na pocit, ktorý vás niekedy doslova núti myslieť si, že aj ostatní ľudia vedia o vašom biznise tak veľa ako vy.

Jednoduché pravidlo znie: „Neviem, čo si druhý myslí, pokiaľ to sám nepovie.“ Z toho takmer vyplýva, že je dobré ľudí informovať. Áno viem, môžete namietať, že už je až pretlak informácií. Nejde však o zbytočné tlachanie. Vy máte predsa informácie hodnotné! Také, ktoré vášmu potenciálnemu zákazníkovi ušetria čas, peniaze, … Spôsobia radosť, kvalitnejší život. Také informácie, ktoré stojí za to mať.

Neviem, čo si druhý myslí, pokiaľ to sám nepovie.

Teším sa na to ako si krásne spravíte váš web. Rada sa na to pozriem tak ma smelo kontaktujte a majte odvahu sa pochváliť!

Exit mobile version